• springfeelings •

datum: 2012-03-13 tid: 17:33:17

Jävlar vilka jävla springfeelings det har varit idag? fick rysningar o gåshud för att jag var så glad (eller så frös jag bara) XD. Gjorde våfflor på hk o ett stort inlämningsarbete lämnades in. Hoppas på en snäpp högre betyg iallafall, puss kerstin! Sen efter gympan satt ja linnea o sara h i typ en timma och snackade ut o så, jätteskönt! Ska plugga lite SO nu o sen blir det bb hehe. Men först blggning såklart! Även fast jag har pisslite läsare, sjukt tråkigt;( inga kommentarer heller..Puss, här får ni lite bilder från idag när vi hade rast (för mkt fritid XD)(fastnade verkligen inte på bild idag) på första bilden blundar jag för att jag kan inte titta in i en kamera när solen lyser än i ögonen..




HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anna

Hej! Loving your blog! Ask us all some questions to get more comments? Sometimes I'd love to comment but I don't know what to say!! I love your black top - beautiful! Puss

2012-03-13 @ 18:21:22

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0