Min dag!

datum: 2012-03-22 tid: 17:02:39

Började klockan 9 o serverade o skar O skalade frukter mest! Idag var ja ensam prao elev o resten var på teknikåttan ? Jag gör lite av varjes jobb o får springa från köket o till disken o tillbaks till försäljning av bakelser hörnan, så jävla jobbigt! Men jag trivs bra o tycker ändå det är fett med roligt! Ikväll ska ja träna och ja o några brudz ska komma innan o bara lira lite fotboll! Som en sen sommarkväll <3 Juste när ja kom hem från praoen så solade jag i nästan en timma, hoppas på lite färg iallafall! Hade sololja på magen o ansiktet.


HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anna

I am glad your enjoying your work experience! Cute apron! Hehe! :)

2012-03-23 @ 23:14:26

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0