FREEEEEDAAAAAAG

datum: 2012-03-23 tid: 18:41:01

FREDAG IDAG OCH JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA MINA VÄNNER . EN VECKA SEN SENAST !
Ingen jävla aning om vad vi ska göra för nåt, men säkert nåt kul somvanligt föfan! Eller jo vi ska ladda nya profilbilder hela gänget! Praoen idag var roligt, min handledare sa att hon kände sig trygg när jag var i närheten, tackar för det ;D nejmen ska inte skryta heehheheh! Väntar på att mamma ska komma med kebabpizzan som hon beställt, vill inte tröttna på kebab, så beställde en pizza. Fast kunde inte undgå kebaben så beställde kebab på pizza istället, fett smart brud. Älskar mitt liv, en vecka prao till och mitt liv kunde fan inte vart bättre!

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anna

Lovely picture! Hugs for you! Puss

2012-03-23 @ 23:18:47

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0