Romme alpin tvåtusentolv

datum: 2012-01-27 tid: 21:08:19


Klockan 7 på morgonen typ, rätt vaken alltså!

Fulaste jackan XD 
skidproffset!


XD


var tvungen hahah xD familje toalett! HAHAHA!

HAAHAHA checka google-brännan!

lite fika, spydde efter typ! så mättande, fast endå inte.



Romme2012
Varit askul idag, vaknade tio i 6, käkade frulle och sen vidare till skolan och åkte iväg med bussarna kvart i 7! Så jobbigt! Men bussresan var kul! När vi va framme så började vi åka i en svart backe, haha, jag ramlade typ efter 10 m och hamna i värsta sär ställningen och de gjorde skitont och kunde inte komma upp och sara låg ner på marken och dog av garv, sen kom en kille som åkte snowboard och slira så all snö kom i mitt fejs! XD Sen ramla jag ner i spagat fleeeeeeera gånger och kunde inte gå upp, haha så jobbigt xD sen käka vi o fika och så skulle vi åka på puckel-pist i skogen men vi råka hamna utanför romme, KUL (y) så vi fick gå 1 km med skidorna i handen, så jävla jobbigt! Men min dag har iallafall varit skitkul, med skitroliga brudar! Kärlek!


Nu ska jag
Käka mina chips och kolla på paradise hotel, puss


HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0