my life, my choice, my mistakes, my lessons, not your buisness.

datum: 2012-01-14 tid: 18:41:02

Förlåt för dålig bloggning! Fast ni verkar inte bry er så mkt så who cares.. Idag vaknade jag och med saraH brevid mig, vi käka frukost, satte på en rulle, spelade kort, försökte göra en inbakad fläta på henne men de gick inte så bra, hon klippte mig, och vi spelade kort heh, typ de vi gjort :) Ikväll ska jag till sarab med massor med tjejer, vi ska slagga! Azum.

Inte så jätte stor skillnad, men ville få bort de mesta som var slitet. Visst att det var finare innan, de tycker man ju alltid, men jag är ändå nöjd :) oplattat också så det kan bli finare! Tack saris♥


HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anonym

Det blev jätte fint :)

2012-01-15 @ 17:40:10

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0