tonight is the night, is the night, that we lose'n control

datum: 2012-02-12 tid: 16:40:02

Tjatja! Söndag idag.. faktiskt inte så deppigt, har försökt att göra den lite roligare, va på gudstjänst med några kompizar och sen har jag laddat med lite tjejfilmer till ikväll, ska på fotbollsträning snart, ska bli awesome! Sen efter ska jag baka och käka det och kolla på de tjejfilmerna jag har laddat ner, det blev She's the man och Legally blonde , någon som vet om dem är bra ? åh vad ingen kommer svara haha!
Men har precis duschat, jätteonödigt javet, med tanke på att jag ska träna snart, men får vä dubbelduscha då!


HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anonym

shes the man är bra :)

2012-02-12 @ 16:55:06
Postat av: Johanna

She's the man är bra :]

2012-02-12 @ 17:38:50
URL: http://johannasfoton.webblogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0