idag är det tisdag

datum: 2012-02-07 tid: 20:59:02

DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILD, LADDAR UPP EN BILD SÅ FORT DET GÅR! LACKARJUU
Nu ska jag sluta tråka ut er i bara mobilinlägg! Men gjorde ju nudel o kyckling soppa med vitlöksbröd till, det var asgotti! Fat höll på och elda ner hela huset hehe, glömde att ha en plåt under vitlöksbröden så smöret rann ner o de började tyka jättemkt. Sen käka ja glass efter, och när ja skulle skära ut glassen (den låg i papperspaket) så kom ja på att ja hade skärt kyckling med den kniven, eller ja skärde bara typ 4 mm, fick och får paniiik! Känner mig inte så bra eller, kanske ja bara inbillar mig oxå, men ändå! :/ Nu ska jag duscha och plugga lite och sen slagga..Puss


HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0