Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta

datum: 2012-02-15 tid: 20:43:02


1. Jag får alltid rysningar i mitt vänstra ben när jag går och lägger mig (när jag ligger i sängen alltså).
2. Jag får alltid rysningar när någonting är häftigt, när någon sjunger bra och när ngt sorgligt inträffar.
3. Jag är oftast glad och försöker vara positiv.
4. Jag bryter alltid alla mina löften, kroppen säger nej men hjärnan säger ja (med att sluta äta godis..äter det nu t.ex)
5. Jag tycker själv att jag har världens bästa humor! XP
6. Jag är ganska social och har lätt för mig att lära känna nya människor.
7. När jag var liten älskade jag Rogerpontare! Haha, nu sa jag det.. Trodde typ att det var omöjligt att man kunde gilla kill-artiser, och därför ansåg jag mig som pojkflicka/cool/speciell.
8. Jag sover alltid med täcket över öronen, är så jävla rädd att någon ska viska något obehagligt när jag halvsover.
9. Jag är beroende av godis, mår dåligt om jag inte får det och jag kan få damp.
10. Jag har Jordens bästa kompisar, det skönaste och snällaste ! Loveyaa


HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0