When I am sad, I stop being sad and being awesome instead

datum: 2011-05-26 tid: 23:27:34

Älska rubriken! Juste, servitris jobbet gick bra! Det var faktskt kul, vi jobba i 5 timmar men chillade lite då o då! vi fick bara lägga fram lite saker, fylla champange till gästerna o fylla på hela tiden, ta undan skräp o sånt. Inte så farligt! Vi slapp den eviga disken! De var en kille som var full så bråkade han o en annan asså typ fight, fast ne. Men han ba "förlåt" o den andra knuffa bara undan han o gick, då gick han efter o aa, sen kom dom tillbaka sams ? xd men han var full somsagt, så han hälsa på oss 4 gånger haha! Olivias kommentar var så klockren, orkar inte ta de här, men fyfan vad jag skratta! Olivia, du vet, apan x) HAHAHAHAHAH! Hoppas man får en slant nurå :P på lördag får vi pengarna! Nu ligger jag här i sängen o är rädd att mitt ben ska blöda igen, då kmr ja bli skiträdd! Ska lägga mig snart, är fett trött! (Förlåt för så jävla långt inlägg som ingen kmr läsa)
gud vad gammal, typ skitljust hår för o vara mig ? gammal oxå, Love you

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0