Detta fält måste fyllas i

datum: 2011-05-25 tid: 22:12:46

Idag efter skolan var jag med Olivia&Sara! vi köpte lite godis (-.-) och satte oss i fågelgungan som alltid xd men när man inte är hos nån äre bara skönt o sitta o snacka. Vi snacka om allt o inget! Kanske ska byta klass, men bara kanske :) så vi prata lite om de! sen flummade vi o garva o sånt hahahhaha skitkul har jag haft iallafall. Mamma har sytt in mina jeans oxå, så dom är skit tajta, dom var lite pösiga på vaderna förut :P Sen när jag skulle göra ett videoinlägg (prova) så tog jag i slowmotion o då såg jag nåt vitt som kom närmare o närmare mig, fyfan!!!!
NI VET VERKLIGEN VAD LYCKA ÄR, FYFAN VAD JAG ÄLSKAR ER! från förra året, då man knappt hade smink :(

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: O L I V I A

söööta ! haha love you ! :D <33

2011-05-25 @ 23:02:54
URL: http://ohb.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0