Svar på MINI frågestunden!

datum: 2011-05-24 tid: 15:31:13

Lina:
Hur kan du vara så jävla söt? Tack! fråga mamma och pappa :)
& bra på fotboll? Det är jag inte ens!
Tycker du att det är kul i skolan? Nej verkligen inte! ångest innan jag vaknar typ.
Gillar du din familj? Ja, jag älskar min familj! :)
Sara:
Varför är du så söt? Kolla över ;) men tack!
Vad är det bästa du vet? Choklad, Familjen, Shopping och Kompisar.
Vart brukar du köpa dina kläder? H&M, BIKBOK och Monki.
Säg alla sporter du har gått på? Fotboll o tennis bara :$
Hur sminkar du dig? Först ögonbryns penna, sen kajal och sen böjer jag ögonfransarna och sen på med mascara.
Vill du leka med mig ngn dag? Ja! säg bara till.
Vill du bli känd? isf genom vad asså bli en känd modell, bloggerska eller sångerska etc typ ?<3
Sångeska kanske, och sen modell :P
Petra:
vilka bloggar läser du om dagen? Alla mina kompisar, Kissies, Kenzas, Isabelle S, AmiOfSweden osv.
kan inte du lägga upp din favorit "outfit"? Ja visst, senare, när mina "favorit" kläder är rena :)
vad är ditt besöksrekord? 108 läsare..
vad är det läskigaste du har varit med om? :) Oj finns massor, bara för de kommer jag inte på nåt nu men typ: När de va en man med lasersikte på vår tomt, När lina o emma skrek i telefon att dom blev jagade av en pedofil, började skaka. När katapulten på grönan sätet åkte upp och vi skulle precis börja åka, fick panik! Ah, finns massar mer!
Anonym
fråga: visst är linnea hellström din idol ? :D Nej
Felicia:
Från vilket håll torkar du dig? När du varit på toa alltså.HAHA, beror på!






HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: lina

men åååhe, jag drev ju med frågan "Gillar du din familj" ? hihiihhiih :) <3

2011-05-24 @ 15:52:16
URL: http://licu.blogg.se/
Postat av: EMMA- foto

kommer ihåg när vi ringde dig du blev fett rädd haha xd du var så gullig! :')

2011-05-24 @ 17:45:44
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0