If you wanna fly, you got to give up all the shit that weighs you down

datum: 2011-05-08 tid: 21:23:50

Har somsagt varit med Olivia & Sara, sen var jag lite med tove o issa en stund, vi var på ip o flumma o sånt :) sen drog sara först o käka, sen tove o issa separerades från oss oxå, då gick ja o olivia till ica o träffa sara igen x) vi köpte chips o satte oss i fågelgungan i parken (TÄBYHÄNG) haha nejmen så skönt o bara snacka. Sen kom Carro :) då snackade vi ännu mer om livet typ. Sen kom nåra andra haha. Sen efter träffa ja ofelia o nattha, så länge sen jag såg ofelia :( sen påväg hem träffa jag vanessa, oxå skitlänge sen:( Hjälp vad många jag har träffat idag som inte jag har träffat på skitlänge! Bilder från i Lördags får ni imorgon!

(BLOGG.SE DAMPAR SÅ DE GÅR INTE ATT LÄGGA IN BILDER ?!?!)
nu kommer mina minimala besökare försvinna, tack så jävla mycket <3

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0