22 MAY

datum: 2011-05-22 tid: 12:42:11

Den osminkade sanningen!

Kom hem från Linnea för en stund sen, vi tältade med Emma N, Kimsy, Olivia, Sara och såklart Linnea. Vi snacka, garva, käka onyttigt osv. Jag var så jävla nervös o hade en klump typ  min innan kl 1, och så fick jag för mig massa ljud (typ översvämmning o jord skalv) så ja var skit rädd. Även fast man fattar att inget skulle hända.
Sen vaknade jag av att olivia kuta ut ur tältet o ba VAAAAAAAAAAAAAAARMT! de var inte förns då jag märkte att de var typ 40° i tältet! Man kunde knappt andas. Och då var klockan typ 7...trött var man då, la mig typ 4. Men Sen titta vi på en film, om djävulen i en hiss, så jävla läskig. Tänker på den psykiga tanten i filmen! Haha, bara tjejerna som fattar! Men förlåt för långt inlägg!

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: vilma [foto,vardag,musik]

hej, fin blogg ;)

2011-05-22 @ 12:54:05
URL: http://aevnk.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0