statistiken börjar komma tillbaka (Y)

datum: 2011-03-28 tid: 21:52:16

Tjenare, efter skolan gick jag o linnea (+ halva klassen) på a-tid, inför kemi provet imorrn, har fan pluggat som en galning. Duktig chey..sen gick jag på fotbollsträning, härligt. flum upp till max lite där. efter träningen duschade jag och käkade mat, senv vare dags för pluggning igen då. KUL. har blivit förhörd o så, det är bara några saker jag inte kan som jag ska träna på innan jag går och lägger mig. Är hur trött och hungrig som helst, asså jag äter fett mkt , linnea tycker att jag äter överdrivet mkt, hahahha. käka typ 4-5 portioner i skolan idag o frossa i mig mat hemma och är sjukt hungrig nu.Det ligger i generna, nejmen nu ska jag ta fil :S hatar fil ! usch! men det är bra för mig. Förlåt förlåt dålig uppdatering, men har inte hunnit. men det är bra att ni är kvar! inge mer bloggning för ikväll puss.

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0