Lite bilder från idag

datum: 2011-03-30 tid: 20:11:56

träd med en inbakat mutti Hahahaha
jag & ida, converse nördar :3
oj vad likadana hårfärger vi har ? eller? tycker linnea? XD
okej, drogade :P
mossman taggad för bio! :D
taggade cheyer!
oj SKARP ! väldigt taggad. haha nej men jag var det
choklad<3
normal fisk
coola brudar går ut från "bion" ;)
HAHA ALLA PÅ BILDEN GÖR SAMMA MIN !!!!
väldigt osexig...
Det här var inprincip min dag, fast efter vi hade käkat donken o så så var ja o linnea kvar i täbban (köpte lite grejer, visar sen) sen drog vi till henne, sola i 3 min sen kom nån jävla geting. Och det är fett jobbigt för hon har ekorre&rådjurshäng på sin tomt. Så vi kolla på family guy o scrubs o sånt. sen hem o käka världens godaste middag, kom inte på träningen för hade as ont i huvudet. och var likblek, men det är bättre nu! i nästa inlägg får ni se vad har köpt ;)

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: FANNY

hej! allt bra med dig idag? :)



p.s. lämna gärna en fråga på min frågestund! ;)

2011-03-31 @ 14:05:43
URL: http://fannyymahne.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0