life is your biggest exam, just pass it

datum: 2011-03-24 tid: 20:17:51

Hello bloggen! Har käkat wook nu, hur gott. nu ska jag plugga hade jag tänkt, men hurfan ska det gå? när facebook är 2 meter bort. måste fan få vg på provet iallafall, fattar typ ingenting. helvete. förlåt för jag inte..okej vad vafan vare där?, typ ett ljus. okej ni fattar ingenting, men de känndes som att jag såg ett spöke. aja, förlåt för jag inte skriver stor bokstav efter punkt, men det är mkt skönare att inte göra de haha. juste fan danderyds party imorrn, fan fan fan, ska inte gå ? nån som vill köpa ?!?! och sara och olivia drar till åland med fotbollslaget, tur attt inte linnea ska med då, ni får ha de så kul så får vi se hur de går för er ;) nejmen aja blog u later
¨


HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0