Jag tycker att den här texten är så fin, jag får rysningar i kroppen och jag vet att den är gammal.

datum: 2011-03-29 tid: 21:46:25

En tjej var med om en olycka och blev blind. Hennes pojkvän älskade henne fortfarande som hon var och brydde sig inte om att hon var blind. Tjejen berättade alltid för killen om hur dåligt hennes liv var och att hon ville ta livet av sig. Men han berättade alltid för henne att hon var det vackraste han hade sett. Två dagar senare sa killen "Jag har kommit på ett sätt". Dom hittade en ögonklinik. Hon gjorde en operation och den gick bra. När hon kom ut så såg hon att hennes pojkvän också var blind. Hon lämnade honom och en dag senare så fick hon ett brev där det stod "Jag kommer alltid att älska dig, ta hand om mina ögon baby." ♥

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0