@ home

datum: 2011-03-27 tid: 17:07:57

nu har jag kommit hem, fick en cheese på donken, jag var i himlen kan man säga. Vafan ska jag göra nu?!? måste plugga lite oxå, men annars då? öhm, aa. Hittade en skjorta på gina, men har somsagt inga pengar, helvete! ni kommenterar aldrig :( slutar blogga snart, mina läsare blir färre o färre nu oxå, förut låg dom alltid runt 55 om dan, och nu...mhm, vill inte prata om det hehe. Men det är ju ert fel, kmr ihåg förut när jag bloggade typ 8 inlägg per dag (fick inget tillbaka för det) alltså kommentarer! så det är pågrund av er jag bloggar så sällan nu. Ni kan ändra på de om ni ALLA kommenterar lite oftare, jag vill se nån ny som kommenterar ;)
just nu, d r i v .

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: anonym ;)

sluta inte blogga dumma sofia :D

2011-03-27 @ 18:40:37

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0