Detta fält måste fyllas i

datum: 2011-03-29 tid: 21:20:46

Tjenare! skolan var faktiskt helt ok idag, men bara OK. efter skolan var jag med linnea oc vi tjocka oss :D me mackor o pizza o cola. jättegott faktiskt. sen skulle hon på frej träning så jag drog hem och fick åka buss gratis (y) hehe taktik. sen hade jag träning och den var rolig, fett skönt efter. Älskar känslan efter man har tränat. Sen kom jag hem, åt och duschade, fick duka av bordet och nu finally sitter jag här och dricker mammas vitamin dryck, så jävla god. smakar lemonad fast lite syrligare
just nu: helt osminkad, och drickan är inte sådär gul, den är mer ljus limegrön o ljusgul hehe SKRIV UPP DET !

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0