Dagen..

datum: 2011-03-17 tid: 19:33:39


bilden har inget med dagen att göra :P
Idag var jag ju somsagt först med sara och olivia, vi drog till toves skola, fan vad bortskämda man kan va i den skolan? typ kokar som lagar mat, 300 klassrum, hur stortsom helst och nyss och fräscht. Nu blev jag sugen på att börja där. Vår skola är ett skämt! anyway, sen åkte vi till täbban och käka på donken, sen kom linnea. Och tove var tvungen att dra innan men sen gick vi runt o kolla i affärer o jag lämna tillbaka mina byxor oxh lyckades inte hitta nytt:( ja...vad mer ska man skriva? det har varit en rolig dag iallafall! ni som inte visste så hade vi studiedag idag det var därför!

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0