Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.

datum: 2011-03-04 tid: 22:40:13

Jag oroar mig för mycket saker ska ni veta. Det yrar runt i min skalle hela tiden, men okej jag ska rabbla upp allt jag vet just nu.

1. att jorden går under 2012, även fast jag inte tror på de.
2. att han Binladen, martyren eller vare är hotar sverige.
3 att när växthus effekten ökar och det blir för varmt i typ afrika, o då vill dom flytta hit till sverige o så blir det krig eller nåt.
4. att förr hade man ju inte datorer,mobiler o sånt. så ingen vet ju hur vi kommer ha i framatiden, de kanske är skitfarligt i framtiden för oss. Vem vet? dom förr mår ju bra nu, för dom hade inte så mkt elektriska prylar som vi har nu.
5. att jag börjar röka när jag blir stor.
6. Får dåligt jobb när jag blir stor.
7. Att jag blir ogift o inte får nån familj
8. att mina föräldrar skiljer sig, fyfan asså.

aa, ni ser rätt mkt jag oroar mig för.. :(

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0