AJ

datum: 2011-03-13 tid: 10:33:43

Godmorgon! just nu har jag hunnit, äta frukost, duscha, borsta tänderna och sittit vid datorn en stund. När jag vaknade så har jag toffsen på armen vid armvecket nästan, när jag tog bort så var jag en nyans blå (som inte syns p armen) och mörkröd där. har bildbevis, men de syns inte så tydligt! sen var den helt kall :( usch, sov aldrig med toffs på armen, du kan få blodstopp! och amputera (INTE ADOPTERA SOM JAG SKREV EN GÅNG FÖRUT (!!) ) HAHA. Det har gått lite över en timma och det är fortfarande inte helt borta! idag ska jag vara med vanessa, det var ett tag sen
de skrynkliga brevid märket är från lakanet, får alltid så haha :P

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0