What if

datum: 2011-06-03 tid: 22:24:04

blev inget slagga över. Bara jag som kunde typ. Så imorrn! :D då kan alla! men var hos sara en liten stund hah vi dog, kolla på massa föräldrar o deras klyftigaste kommentarer o massa bilder på oss! Men ska käka melon snart, kör på nyttig kväll idag, imorrn kmr de bli den soligaste dagen hittills! Måste bara ge ett stort creds till mina underbara vänner fyfan jag älskar er så jävla mycket, har verkligen märkt att om ja inte är med dom på en hel dag blir jag som halv, får typ panik. Aja älskar er iallafall jeeetemykeeet!

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

eeeelskar er massssssor oxå ! <3

2011-06-03 @ 23:21:12
Postat av: mathilda

älskar er! <3

2011-06-04 @ 22:54:09

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0