Vad skulle jag göra utan mina vänner?

datum: 2011-06-10 tid: 20:05:17

Är hemma från ängsan nu, vi badade o solade o a, vad ska man säga. Men det var iallafall skitkul somvanligt! Sen när vi skulle hem ringde min brorsa o sa att pappa var på sjukhus o då trodde jag typ att han hade blivit förlamad eller nåt värre men sen sa han att det var en cykelolycka, och då blev jag skitchockad o la typ bara på började storböla, för jag visste ju inte hur allvarligt eller oallvarligt de va! men som tur så klarade han sig bra, men om han inte hade haft hjälm på sig hade han dött! Det är hemskt att tänka, den tanken får mig att börja gråta! Som tur var mina vänner där och tröstade mig o stöttade mig, tack för att ni finns ni vet vilka ni är, är otroligt tacksam! Älskar er!

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: EMMA - foto

åhh tur att han klara sig! :DD

2011-06-11 @ 18:26:13
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0