RHODOS

datum: 2011-06-25 tid: 12:42:11

Härmar olivias rubrik, haha! Men imorgon kväll åker man ju då da. Kommer sakna alla där hemma! Men kommer ha hur najs som helst där och jag och min syrra ska ta sjukt mycket bilder så de blir en och en annan bild där, kanske! Kommer inte blogga alls där! ska bara ha det skönt! Men bloggar när jag kommer hem! Mer om det sen, nu börjar de lukta den dära parfymen igen ? -.- spökerna slösar som fan på min parfym, fml. Nej drev, lml. Rhodos snart ju ? :D imorgon klockan åtta på kvällen åker jag!

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: OLIVIA SOM TYCKER ATT DU SKA BYTA TILLBAKS TILL FREJ!!!!!!

mallorca och rhodos är väl inte samma ;) <3

2011-06-25 @ 13:25:21
Postat av: Kim Karlsson

Hej! vad spännande dina inlägg verkar vara! lär verkligen att läsa igen! (: Hoppas du har en trevlig vardag ;)

2011-07-01 @ 18:05:59
URL: http://jade.se/paketresor

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0