paus i packningen.

datum: 2011-06-25 tid: 21:24:23

Tar en liten paus i packningen nu. såfort ja börjar blogga mycket så sjunker läsarna -.- och när ja bloggar inget alls så stiger de asmkt ? men iallafall idag sprang jag spåret med linnea och olivia, jobbigt. Och sen drog jag och linnea hem till mig o käka mat o chips o ostbågar haha. Fett värt att springa då -.- men nu ska jag kolla runt lite o så, puss!
typ nån dag ska ja se ut sådär (a) ASSÅ JAG SKA BLI KNALLBRUN ! JAG LOOOOVAR, kommer bo på stranden!

den där dagen var jag ganska b run, nu har all bränna försvunnit tyvärr ;(

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Linnea

naaaaaw sista bilden fett sööt ;) ha de bra på rhodos pussss

2011-06-26 @ 13:38:13

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0