Glad f**king midsommar!

datum: 2011-06-24 tid: 23:05:18

Jaha, vad säger man? min midsommar kunde vart bättre- och då syftar jag på kvällen! Men lyckades baka en äcklig kladdkaka med för lite socker i och vispa ihop grädde och toppa med jordgubbar. Skala 1-10, = 5,5. Haha jag skoja. Men igår sov sara och olivia hos mig vi tjilla lixom. Och hade allmänt kul. Sen på morgonen drog sara klockan 11.20 och då duschade jag o olivia gjorde sig iordning sen panta vi lite flaskor o leta efter flaskor och köpte chips o godis och drog vidare till Erikslundspoolen för att bada! Lägger upp fler bilder i nästa inlägg. Det var iallafall kul, solade lite oxå. Sen skulle jag hem och bad bruschäään skjutsa mig till kragsta för att köpa nåt gott men affärerna var stängda och jag var sjukt sugen på B&J. Fml, de förstörde hela min kväll. Just nu tittar jag på Rosa Pantern med mami! Hoppas att ni hade en lyckad midsommar iallafall och förlåt för dålig uppdatering och långt inlägg, PUSSPUSS!

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0