What did you expect ?

datum: 2011-01-29 tid: 12:08:48

fan vad fint väder det är ute idag alltså ? :D soligt och fint. Hoppas snön smällter snart, hoppas hoppas hoppas! Jag ska typ inte titta på saras fotbollsmatch, jag orkar inte gå ut. Förlåt! men vi ses ju efter? :D sara S om du läser dehär, Min skåpnyckel är hos dig o du svarar inte på mina mess..men olivia hade den som snopp ju. Vet du vart den är? Nej nu ska jag ta ut fingrarna ur rövhålet och hitta på nåt kul. Saknar ellen! :( då hade man kunna göra nåt med henne, men icke! XOXO

Åh! vilken härlig sommarbild. Saknar sommarn så jävla mycket, då kunde man sola om man hade tråkigt.

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

men sofiiiaaaaa jag har aldrig sagt att jag uppdaterar bättre än dig jag sa att vi uppdaterade lika bra FATTTTTAAA sofia hur kan du driva om du typ säger hela tiden att du är bäst på att uppdatera -.- <3 nej jag började inte tyvär<3 shit pallar ej längre palla det hära hahah -.- kommer ej skriva tbx <3

2011-01-29 @ 12:38:42
URL: http://saaraherlin.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0