VAKEN

datum: 2011-01-29 tid: 11:01:19

vakna för 2 h sen. Alltså shit, la mig aldrig när jag skrev de. Var inne på felsms.com o typ garva ihjäl mig med mathilda, hahah! så jävla roliga fel sms dom skickar! men ska äta frulle nu o sen kolla på saras match kanske. Om jag orkar! heidoo
omg kolla vilken gammal bild på mig sara o lollo :o haha

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

hahahahahahaahxD det var du som började för det var du som skrev på din blogg om att du uppdaterar bäst och jag sa bara att du glöömmde mig för jag uppdaterar lika mkt sen var det ju dom som började lacka hahahahahahahaxD jag sa ej att jag lägger in 3-4 HÖGST sååå..... du lägger inte in 7 inlägg om dan för det kan ta 2 dygn innan du bloggar överhuvudtaget jag bloggar varje dag oc du skriver typ vara 2 inläg om dan och resten är typ bara dikter till rubrik och bilder asså det spelar ingen roll hur lång tid det tar för dig att leta upp dikter det är ju fortfarande ingen uppdatering -.- haha varför jag håller på jag undrar varför du håller på ...

2011-01-29 @ 11:35:43
URL: http://saaraherlin.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0