VAFAN !

datum: 2011-01-29 tid: 20:13:33

kan inte koppla in mina hörlurar till datan nu tydligen...? och ljudet på datan suger och det är as lågt :( fan fan fan fan fan fan, nu kmr jag aldrig kunna lyssa på musik mer i hörlurar (mobilen är undantag) men iallafall, har käkat oxfilé, sås o stekt & ungsbakt potatis, två stora portioner med 2 stora köttbitar. Aj jag är mätt. Men käkade ändå efterätt o ska ta lite mer schweizernöt choklad, så jävla gott. Lätt godaste smaken, LÄTTT ! ne nu ska jag fan ta lite mer vattenbilder, ska börja göra de nu :) fy satan vad jag vill ha en iphone & systemkamera. Nåt nytt lixom...inte samma gamla digitalkamera och samma gamla sugiga mobil. Med flottig mobilkamera..nemne vi hörs! lägger in bilder senare
gillar faktiskt den här bilden, vintern ser härlig ut på nåt sätt. Det kan jag säga även fast jag tagit kortet. För jag säger inte att jag är bra, det är jag verkligen inte. Men lite beröm kan man väl få ge sig själv utan att höra att man har bra självförtrående eller vad de nu är.

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0