sleepytime

datum: 2011-01-28 tid: 22:03:53

är så jävla trött. Men filmen var fett bra hahahahhahah. Det slutade med att mamma och pappa sov...men jag tyckte den var bra iallafall :P imorgon ska jag typ va med olivia, sara s o kanske sara b ? vi ska fortsätta med filmen hahahhah. Den blev så jävla grym alltså ;) nämen nu ska jag faktiskt sova..Godnatt♥
älskar bilden! speciellt björnen hahah! så jävla ful xd

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

Jag har aldrig sagt att du bara lägger ut bilder jag sa att du gör det ibland och sofia jag brukar skriva 3-4 inlägg varje dag det är bara att inse jag bloggar lika mkt som du ... xD ibland kan det ju ta en helt dygn innan du bloggar ... jag bloggar alltid varje dag inse det är ej bara du som uppdaterar här i välden om du trode det ...<333

2011-01-28 @ 23:38:02
URL: http://saaraherlin.blogg.se/
Postat av: sara

vadå alltid ångrar mig ??<33

2011-01-28 @ 23:38:41
URL: http://saaraherlin.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0