skriv suuug, måste skriva av mig lite.

datum: 2011-01-13 tid: 20:36:15

eller skriva av mig ? men ändå. Dom senaste 3 dagarna, har jag varit ledsen, inte i skolan då, men hemma. Asså jag är inte ett dugg ledsen på dagarna, men när jag kommer hem så tänker man på allt de dåliga. Jag kan inte skriva av mig. När jag väl börjar skriva så kommer de aldrig ut! jag har lixom en klump i magen som kommer när jag är ensam. Vill bara gråta, nu nu nu nu nu nu nu nu. Tro inte att jag är deprimerad, jag mår bra i skolan o när jag inte är ensam. har säkert bara lite humörsvängningar. Blir skitledsen för minsta lilla grej nu. Typ som.. om jag inte får de jag vill ha. Kommentarer som inte är meningen att de ska vara taskigt. & mig själv. usch! skulle offra ett finger för att få se ut som nån annan :( helt seriöst! allt. det är inte bara utseendet. Men jag fattar inte varför jag är så deprimerad? okej jag är ju inte de, men blir lätt ledsen helt plötsligt. Tror det kommer gå över imorrn, eller rättare sagt jag vet. För imorgon kommer det bli skitkul! kommer få vara med dom bästa! först fest med p-97, sen slagga hos sara! awesome :D sen är de ny vecka! känner att de redan börjar gå över. beror nog lite på att farmor ligger på sjukhus oxå :o aja jag vet att ingen bryr sig. Men då behövde ni ju inte läsa. Du lyckades ju komma såhär långt i texten. Fattar inte ens vrf jag bloggar, ni kommenterar ju aldrig! jag bloggar inte precis för det är kul, bloggen tar upp en del av min fritid. Okej ibland är det skönt att skriva & lägga upp bilder & så :) men snälla snälla snälla, jag vet inte hur många gånger jag har sagt det här, men. KOMMENTERA MER! tack. vet att de hjälper i kanske 2 dagar sen slutar ni. & det är alltid samma som kommenterar (stort tack till er) det är jättesnällt av er. Men mina andra läsare då? Puss

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: emma

jag brukar faktiskt kommentera, men jag kan kommenera varenda inlägg om du vill :D och sofia var inte ledsen det finns visst dom som bryr sig! <3

2011-01-13 @ 20:41:04
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/
Postat av: olivia

men sluta DU ÄR SÅ JÄVLA FIN SOFIA

2011-01-13 @ 23:22:29
URL: http://ohb.blogg.se/
Postat av: Linnea hellström

de e typ så där ja alltid har de med :( att man blir jättelessen när man e ensam :(

2011-01-15 @ 14:56:08

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0