SJUUK

datum: 2011-01-18 tid: 11:20:27

ligger här i sängen helt död. Har feber, jag hostar skit mycket,ont i halsen, fryser häcken av mig även fast jag hade först ett linne o trosor på mig, sen en "onepicece", sen en morgonrock o sen en filt över mig. Frös ändå :( sen har jag ont i hela kroppen! kan knappt ligga ner. Hatar att vara sjuk, men det är skönt att slippa skolan.. Olivia är också sjuk, vi lider av samma saker. ska titta på solsidan snart med mamma, det ska bli najs :)

har försökt ladda upp bilder 3 ggr irad men då måste jag stänga av datorn igen gen o igen, så de blir inga bilder, sorry. LACKAR! har så himla ont i ryggen................:@

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anonym

Stackare! jag blir typ aldrig sjuk ... :O krya på dig :*

2011-01-18 @ 20:58:38

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0