Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending

datum: 2011-01-22 tid: 16:22:33

hej jag vill ha sidecut, men jag är så jävla feg så jag vågar inte!!
..ja såhär tråkigt har jag just nu. Oj shit! fan vad mycket klockan är! snart är det söndag och sen skolan igen, ångest :( jag har fan ångest redan på onsdagarna. buhuhuhuhuhuhu. snart kommer sara, sen drar vi till piccola o äter där med dom efterlängtade vännerna. bye

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: E M E L I E

http://emelieojhedens.blogg.se/2011/january/bloppis-1.html#comment bloppis på bloggen kolla :d <3

2011-01-23 @ 13:42:11
URL: http://emelieojhedens.blogg.se/
Postat av: Linnea hellström

dom två bilderna längst upp till vänster va sjukt fina !:) asså de skl va fint med sidecut, men man fattar ju att du typ kommer ångra dig de e ju ett stort steg , så ett tips är att inte göra de, men du skulle ju kunna styla de så där? :)) <3

2011-01-23 @ 22:14:27

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0