Något som går mig på nerverna.

datum: 2011-01-23 tid: 17:07:25

Läsare som bloggar skitsällan, typ inte ens 2 inlägg per dag. Som ändå har väldigt mycket läsare. & så står jag här och bloggar oftast 5-6 inlägg per dag med världens sämsta statestik. döda mig, så känner jag mig så. Åh laack. arg
-.- orättvist. slutar blogga snart xd min blogg SUUUUUUUGER ! så säg vad jag ska ändra på ist för att bara gå förbi, det är dryyygt :) o gärna nåra nya personer nu -.-

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anonym

Du ska nog blogga mer ''seriöst'', asså kanske skriva med stora bokstäver och så, då ser det prydligare ut och lockar till sig fler läsare! Puss!

2011-01-23 @ 17:42:43
Postat av: Sophia

Din blogg är ju jättebra Sofia, jag loggar in på den varje gång jag sitter vid datorn fast jag är SÄMST på att kommentera men jag ska försöka att kommentera nu nästan varje gång jag är inne :D

2011-01-23 @ 21:15:03
URL: http://zoophias.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0