MAGI ?

datum: 2011-01-06 tid: 21:41:44

asså min syrra har en pendel (som hon har gjort ett halsband av) o tydligen äre så att man kan på riktigt ställa JA/NEJ frågor till den! om jag säger något och svaret i mitt huvud är JA, då gör pendeln runda ringar. det betyder alltså ja. sen om man säger nåt som svaret i huvudet är NEJ då lixom gör den svingar rfam och tillbaka. as coolt ju! jag frågade flera frågor som skulle vara svaret ja/nej. Jag kommer tydligen ses som snygg när jag blir stor :D men vi kommer inte få en mops :( jag tycker det är aaaaaaaaaascooolt dehär, för de stämde verkligen! det är typ spöken som styr de.
LÄS!!

Det sägs att man ska hålla pendeln i vänster
hand om man vill ha svar på ja och nej frågor.
I höger hand om man vill balansera eller rikta energier.
Detta kan dock variera, så det är enklast att prova
sig fram och känna vad som är bäst.
Ställer man ja- och nej-frågor ska man bestämma
vilken av pendelns rörelser som är ja och vilken som är nej.
Ja-rörelsen kan vara när pendeln snurrar runt och
nej-rörelsen när pendeln svingar fram och tillbaka.
Du kan även bestämma rörelse för inget svar/vet inte.
Testa sedan att försöka styra pendeln genom att ställa en fråga
som du vet är ja på respektive nej.
Försök att bekanta dig med pendeln innan du börjar ställa frågor.
Tänk på att pendeln styrs av ditt överjag som skickar impulser till din hand
som i sin tur får pendeln att röra sig.
Om du ställer en fråga där du bestämt vill ha ett visst svar,
(som om en kille/tjej gillar dej eller inte)
så kan din starka önskan om svaret styra pendeln.
Försök därför att vara så neutral som möjligt.
Om du ska använda en pendel för att hitta något kan du först göra en karta.
Om t ex din väska är borta kan du göra en karta över olika möjliga platser där den kan vara. Kartan kan bestå av små ringar och i dem skriver du de möjliga platserna (som hemma, på landet, och stulen).

ERKÄNN COOLT ;D ? den kommer jag utnyttja!

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Sophia

Vad coolt! Men vad är en pendel hehe? xP

2011-01-07 @ 18:10:03
URL: http://zoophias.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0