Jaha..

datum: 2011-01-28 tid: 20:02:20

sara om HAR INGET LIV:
jag uppdaterar och sofia det är inte uppdatering om du bara lägger in en bild och en dikt som överskrift som du har gjiort på inlägget nedanför <33

svar: JO! för 1. gör så du da!? :P du kan ju skriva en text o lägga in bild 8 ggr om dagen? 2. Jo, jag lägger faktiskt ner tid på de oxå, jag letar efter en text, och det kan ta fucking en timma att hitta en bra. Sen måste man ta en bra bild eller en gammal och det tar sin lilla tid. Jag har skrivit lite text på vissa t.o.m. Så kom inte o säg nåt, jag uppdaterar bättre än du :)<33

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

du tror alltid att du uppdaterar bättre än alla andra hahahahahah xD <33

2011-01-28 @ 20:25:32
URL: http://saaraherlin.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0