Jag ryser när jag hör ditt namn, de bara e så

datum: 2011-01-27 tid: 16:47:44

Tjatja! vi hade 4 lektioner innan lunch idag. Så jag var smart så jag gjorde stekt ägg och potatis till frukost. Sen fick man pengar av mami :) så vart inte hungrig, as skönt. Maten var random, typ nån biff med sjögräs (?) men det var gott...efter lunch hade vi de chill ! so (film) o sen idrott, badminton. Jag och linnea tog erik och victor bara så ni vet! efter skolan var jag med linnea och sara s, vi köpte godis :( fan alltså..den sista godis biten var inte ens god heller, feeeeeeeeeeeeeetttt onödigt. Imorgon är det fredag, yeeeeeeeeeeeeeeeeeees. Veckorna går så himla snabbt :D de är bra, men ändå inte. Snart är man pensionär, åh vad jag kommer ångra att jag skriver de hahaha. Puss nu
igår

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0