If you´re in love with two people pick the second one

datum: 2011-01-15 tid: 20:57:23

oj muppig bild

ska berätta lite om igår/idag:

Efter skolan stannade jag kvar lite utanför ungefär med linnea & snackade med nåra andra. Sen stack jag hem & packade mina saker o stack till sara s. Sen gjorde vi iordning oss o sen stack vi till ip och åt i frejknuten. Om ni inte visste så skulle vi äta med p97, spela fotboll mot dom o sen festa med dom hahaha. Men iallafall, när vi åt fick man sitta varannan tjej o kille o ja o sara satt nära varandra o vi garvade så jävla mkt hahah, så jävla pinsamt men jag kunde inte hålla mig, inte hon heller. Typ alla tittade på oss, inte kul. Fick fan tårar i ögonen nästan, hah. Sen körde man typ tävlingar (tjejer mot killar) o sånt. Sen spelade vi fotboll i blandade lag. Jag tyckte det var skitroligt. men väldigt pinsamt! vi vann alla förutom 2, ena blev oavgjort o andra förlust då. Aja, sen var fest. Då stack vi hem till sara s (linnea o tove till linnea) OCH DET FCK GÅ SNABBT! vi hade fucking 20 minuter på oss. sen vare bara att komma tillbaka o festa loss. Alla var typ fett vilda hahah! har fan kramp i vaderna o kan knappt gå nu :P sen efter festen så slaggade alla hos sara (linnea, tove, olivia och jag) vi hade askul, det slutade med att jag o sara somnade i hennes säng och dom andra fick sova nere i källaren hahaha.

idag har jag vart med olivia o sara (eftersom tove o linnea stack rätt tidigt) då typ chillade vi, tog bilder o kolla på scary movie 1 ! asså hahhaha fyfan vad roliga dom dära scary movie filmerna är!!! vi dog lite då. Nu sitter jag här i sängen o ska poppa popcorn nu (CAREEEE) puss hej :) slår vad om att det var såhäääääär många som läste xd



HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0