helt 7kt jävla o3vligt

datum: 2011-01-26 tid: 20:33:54

fast nä. Men vi dissikerade bläckfiskar i skolan. Skitäckligt!!! vissa tog på dom med händerna :S filip i vår klass blev arg för sugpropparna inte sög sig fast på hans hud. Då har man gått för långt! haha...Men blev så jävla glad för jag vann skönhetstävlingen för bilar (vi gjorde bilar av mjölkkartonger på tekniken), så jag fick ahlgrens bilar :D jag blev verkligen skit glad, skrek ut min glädje, Heh, ångrade de lite direkt efter. Inte för att jag skämms för nån i min klass ^^
äcklig på mig, men jättesöt på er. Speciellt dig sara hihi nutte :') PROFILBILD! innan täbban! vi skulle hämta pengar = min plånbok i handen ;)

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0