gilla läget..ELLER INTE !!!

datum: 2011-01-11 tid: 19:07:19

får inte låna min syrras kamera för att ta nåra bilder på vatten som rinner.
kan inte åka till täbban imorn med mathilda för dels jonas använde upp hela min remsa när han bara skulle ta 4 klipp-.-' & för att jag är där ganska ofta enligt mamma !
vill ha massor med saker men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH är så jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg, vet inte varför. JO för jonas är så jävla kaxig o går mig på närverna. vill bara grååååååta. det var längesen! ÅÅH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ -.--.-.-.-.-.-.-.-  får jag döda någon just nu ?!??!?!?!?! -.- don't mess with me! okej så farlig är jag inte. AARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHH
ska förövrigt få ett linne av felicia (eller byta mot ett par fake-uggs) yeeeeeeees!

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0