FREDAGSMYS♥

datum: 2011-01-28 tid: 20:10:55

Berättar kort om dagen dåra: Var med sara s, sara b och olivia efter skolan. Vi drog hem till sara s och gjorde en parodi av "Beste far og jeg" så jääääääääävla roligt. Vi dog. Alla fick magrutor o grejer ;) Kanske lägger upp videon sen. Sen hämtade mamma mig o vi köpte godis,popcorn,ostbågar o cola o hyrde film på ica. Ska se filmen, "Varning! för vilda djur" den verkar fett bra! hahaha...så har bråttom nu, dom väntar på mig där nere. Hoppas ni får en bra fredagskväll, puss!
orkar inte hålla på och redigera, det här ska iallafall jag äta ikväll

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

men sofia snälla chilla jag menade bara att du typ säger att du har så jävla bra uppdatering medans ingen annan har det lxm det stämmer inte och nej du har ej bättre uppdatering än mig vi bloggar ungefär lika mkt varje dag förutom att du tar massor med pauser för att du ej vill blogga för att du tycker att ingen komenterar din blogg <333 hah :)

2011-01-28 @ 22:08:07
URL: http://saaraherlin.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0