All the crazy shit i did this night, those will be the best memories

datum: 2011-01-22 tid: 12:27:01

hej dålig bloggning.
igår följde jag inte med på nova, duktig men osocial flicka. asså jag var s jävla seg o hosta hela tiden, kul lixom. dom stack ändå hem halv 10 för det var så tråkigt. fett ovärt..Idag ska jag vara med felicia, ofelia och sara, ska bli så jävla kul :D vi ska äta på piccola (y) sen äre typ myskväll o så hos sara! naaaaaaajs ! har förövrigt duschat o städat mitt rum. awesome. nu sitter jag härm med favorit byxorna (rosa från bikbok) och grå 94 eller vare 24 magtröja. så jäkla skönt.
gammal :(

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Linnea hellström

höhö? dont will be the best memories=do not be the best memories? XD

rätt stavning äääär: those will be the best memories

2011-01-22 @ 13:24:52
Postat av: sara

vi åkte faktist hem 10 haha eller nä jag drog hem till linnea efter haha ;)

2011-01-22 @ 13:51:40

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0