åh så jävla F A I L

datum: 2011-01-29 tid: 13:03:22

Till: Min Pappa 
Sms:
Fan att han aldrig tar sig ur. Nu skulle de göra nåt jävla rån på en mack i Enköping.
Svar:
Tack för informationen. Vill att du kommer hem så att du kan berätta mer.

Förklaring:
Min pappa är Polis och han fick det här smset som min flickvän skulle haft. Det min kompis torskade. :(


Till:
Frun
Sms: Hej, skickade iväg frun på SPA med hennes vänninor. När kommer du? Har min sexiga outfit som du ville att jag skulle ha! Hoppas du har din! / Din playboy!
Svar: Jag tar taxin direkt hem så ska du vara borta när jag kommer hem! Jävla svin!

Förklaring: Ja uppenbarligen är jag otrogen och fick sota för detta. Är nu lämnad o bor på hotell samtidigt som jag letar lägenhet.





Till:
Linus
Sms: Fan vad roligt det va igår, jag stoppade in två strumpor i min bh när Linus va hos mig och han trodde verkligen mina tuttar va så stora :)
Svar: Haha okey då vet jag...

Förklaring: Gud så pinsamt, jag skämdes så jag höll på att dö. Men som tur var så tog han det som ett skämt och vi är tillsammans nu :)




Till:
Killen
Sms: Så sjukt pinsamt. Jag tror att jag råkade fisa högt i natt när jag sov hos Tobbe. Jag vaknade av det i alla fall. :s jag skäms i hjäl. Fan skall jag göra??
Svar: Hahaha jag hörde det.

Förklaring: Skickade till min kille som jag varit tillsammans med i 2 månader. Det var menat till min bästa vän. Jag trodde jag skulle dö när jag såg att svaret var ifrån honom och inte ifrån min vän.




Till: Pappa
Sms: Skulle du vilja ligga med den här killen? Bild: Naken kille men en jättegrej
Svar: Vad håller du på med?

Förklaring: Ja ad höll jag på med, eller vad tänkte jag på? Jag skickade mmset till pappa istället för en tjejkompis som säger att storleken är vikigast. /Linan





Till: Mamma
Sms: hahhaaa jag pratade med mamma och hon märkte inte att jag var full!!!ö
Svar: Vad är det här för sms?

Förklaring: Smset skickades på nyårsaftonsnatten efter att hela veckan fått höra av mina föräldrar att dom var så stolta över att ha en dotter som inte drack!





Till: Min Pappa 
Sms: Fan att han aldrig tar sig ur. Nu skulle de göra nåt jävla rån på en mack i Enköping.
Svar: Tack för informationen. Vill att du kommer hem så att du kan berätta mer.

Förklaring: MIn pappa är Polis och han fick det här smset som min flickvän skulle haft. Det min kompis torskade. :(
Till: Min Pappa 
Sms: Fan att han aldrig tar sig ur. Nu skulle de göra nåt jävla rån på en mack i Enköping.
Svar: Tack för informationen. Vill att du kommer hem så att du kan berätta mer.



HAHAHHAHAAHH finns värre, men hittade inte dom nu ?!? :(

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0