500

datum: 2011-01-25 tid: 19:20:39

DET HÄR BLIR MITT 500 INLÄGG ! och jag har haft min blogg i 5 månader, alltså har jag gjort typ i genomsnitt 7 inlägg per dag. Så var snälla ! jag bloggar fan ofta, men jag har ju inget liv, kanske därför :pPpPPpPPPpPPppPp. Eller iallafall på kvällen. Nejmen nu ska jag fortsätta med min matteläxa. BORING! nejmen nu ska vi ju vara glada, det här är ju faktiskt mitt 500e inlägg. Har inget speciellt att skriva, skulle pröva alla mina byxor (jenasleggings, jenastights och jenas) snacka om att jag blev ledsen när dom satt skitdåligt. Alltså jag hatar mina ben. Verkligen hatar! ingen kan få mig att inte göra de. Ska inte tråka ut er mer som jag vet att jag jag, har ju faktiskt min underbara matteläxa att göra :D hihi, nämen hej sålänge!

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0