15 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

datum: 2011-01-27 tid: 18:11:36

* Jag får lätt rysningar i kroppen när någon sjunger bra
* Jag sover alltid med en arm kring min hals, då känner jag mig säker.
* Jag tror att det finns vampyrer hahaha!
* Jag är blyg för vissa men andra är jag hur oblyg som helst, lite för mkt oblyg ibland t.o.m :P
* Jag kissa på mig jättemycket när jag var liten, HAHA. Gör inte det längre, men det var för jag var med sara o hade så jävla kul.
* När jag var liten blev jag överkörd eller påkörd av mamma o pappas bil. Gömde mig under bilen, för jag vart arg. Drf har jag massa ärr på pannan. Jag var jättenära på att dö, men hade änglavakt. Fast det ända jag fick var skrubbsår på pannan! Och jag lovar (även fast man inte kan tro de) jag är normal. Eller är jag? ;)
*Jag älskar att skriva "haha". hahahaha.
* Jag har ett dåligt självförtroende, och har en gång till och med gråtit för jag hart tyckt jag har varit så ful (a) brukar oftast inte visa att jag har de.
* Älskar när nån kramar om mig längs höfterna. Blir seriöst kär i den killen som gör så.
* Jag hatar verkligen fjortisar, har alltid gjort det! jag gör allt för att inte bli fjortis! det är det vidrigaste som finns. Gå och dö alla fjortisar. Var er själva istället.
* Alla tror att jag tycker om mig själv bara för att jag tar så många egobilder. Men gör de bara för att jag aldrig blir nöjd med någon ?!? glömmer bara att radera.
* Jag kan börja gråta för minsta lilla grej. Men gråter aldrig i skolan. Inte ens när jag gör illa mig. Håller mig alltid, även fast jag känner SMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRTA. Men en gång har jag gråtit i skolan och det var typ i 4an när jag bråkade med sara. Grät rakt framför hennes face :$
* JAG ÄLSKAR MINA BÄSTAVÄNNER MEST !
* Det känns som jag är halvt medium..det går i släkten typ oxå. Och jag ser saker o känner av då o då.
* Jag har vart kär 3 gånger. Riktigt kär menar jag då. Typ bara tänkt på den hela tiden.
Man kan inte se mina ärr på pannan just nu tydligen ? men tro mig, jag har.

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0