you you you you you you you

datum: 2011-02-02 tid: 21:05:27

amen shoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
peach färgad tröja med knappar på baksidan
gina tricot - 150 ;-
Idag dissikerade vi fiskar på no:n. Höll på att spy. Man fick klippa från analöppningen till gälarna, de rann ut bajs :( usch och fyyyyyyyy. Sen kollade vi på Mumie på SOn, så jävla skarrig film. Ful & Rolig & Läskig. Hahah. Har sett den förut, men den är bra! sen drog jag olivia, linnea och sara till täbban Köpte en snygg tröja som ni ser här uppe dåra. Sen doooonken klart♥ Är ensam hemma nu, oläskigt! det är lite läskig för varje jävla gång jag byter om så tittar jag alltid ut i fönstret , då ser jag en svart man stå i fönstret, skit läskigt :( visst...jag kanske inbillar mig..varenda jävla gång..om jag inte inbillar mig, fyyy vilket pervo (okej hoppas inte han läser det här, då kanske de händer saker). Men puss hej nu.


HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0