Säg inte att himlen är gränsen när det finns fotavtryck på månen.

datum: 2011-02-26 tid: 19:56:13

Hej på er, igår slaggde ju jag med Olivia, Linnea, Mathilda och Sara. Vi busde lite och hade sjukt kul, sen på kvällen när vi låg o snacka så märkte jag att Linneas godsedjurs nalle verkligen psykade oss. Då vart Mathilda och Olivia SKIIIIIITRÄDDDAAA verkligen, så vi tog fram nallen framför dom hela tiden o dom skrek som fan, heh förlåt. Men de vaar så jävla kul, höll på att kissa på mig hahahah! lovar att jag lägger ut video sen ;) kanske redan ikväll ! men idag så var vi i täbban och köpte lite saker, heh. Sen fick man gratis sminkning och gratis valfri frisyr o sen tog dom ett foto o man fack de fotot i handen. Det blev verkligen skitfult på mig :( man fick bara 1 foto..sen käka vi donken o kolla i affärer, men sminkning o de hela tog nästan hela dagen o så blev de misslyckat!
Det här på bilden har jag köpt idag :D

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0