MÅNDAG

datum: 2011-02-28 tid: 10:47:24

Godmorgon! jag ställde min klocka på alarm 10.00, då gick jag direkt till duschen o duscha i 10 minuter. HAHA nu vet ni, men ja menar att jag är alltid så jävla seg på morgonen och snoozar gärna i en halvtimma. Bara så ni vet så skriver inte jag alltid när jag duschar, så tro inte att jag bara duschar när jag skriver de xD nu ska jag iallafall käka frulle och sen så ska jag va med olivia o mathilda i täbban en stund , mathilda hade ett ärende där. POK
tog från arkivet, för jag sitter inte vid min dator.

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: lina

sv: haha nej det är inte därför! jag orkar bara inte, & mitt liv är så jävla tråkigt xd <3

2011-02-28 @ 15:23:45
URL: http://linacumlins.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0