Jag hade ett liv, sen sa nån jävel till mig att skaffa Facebook

datum: 2011-02-05 tid: 20:23:55

Tja, vi förlora matchen med 1-0.. vi hade spelet hela matchen o dommaren var helt sjuk -.- men jag hatar att förlora som vi alltid gör nu :( seriöst förut vann vi typ alla matcher o allt. Men nu.. :( okej 98orna är bra men de är inte samma spel. Så jag och sara ska iallafall provspela i TIS :) hoppas ingen har emot de :( efter matchen duschade ja o sen direkt kom linnea, hon käka hos mig o vi snacka o så x sen har inget mer hänt! ska vara meed syrran, typ ta bilder kanske. Juste måste tilläga en sak, Käkar chokladglass just nu♥


hittade bilden på google, hahah

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anonym

TIS ?!!!! ALLA HAR NÅGOT EMOT DET FÖR NI ÄR SJUKA OM NI SLUTAR

2011-02-05 @ 20:42:48
Postat av: sara

hej emmafallenius som inte skriver namn? xd

2011-02-05 @ 21:53:49

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0